czwartek, 1 grudnia 2016

Wyniki candy!

Pięknie dzisiaj świat u mnie wygląda w bielutkim śniegu (jeszcze nie zdążył się zabrudzić). U Was też?
Ale żeby nie przedłużać. Tym razem w roli sierotki wystąpi random.org. Poprzednio losował mój młodszy syn, ale teraz jest w szkole. 
Oto lista wszystkich uczestników rozdawajki, wg kolejności zgłoszeń:
Będą dwie nagrody - ze względu na liczbę uczestników (a w zasadzie uczestniczek) postanowiłam przygotować nagrodę pocieszenia :)

Główna nagroda poleci do numeru:
Czyli do Olenkaja
Niesamowite. Los jest jednak nieprzewidywalny, bo niedawno sama wygrałam u Oli candy.

Natomiast nagroda pocieszenia powędruje do numeru:
czyli Marzeny K!
Jak widać random dzisiaj preferował okrągłe liczby :) 

Gratuluję dziewczyny i proszę o adresy do wysyłki (mail na pasku po prawej). Paczuszki czekają od wczoraj spakowane, zwarte i gotowe.

Dziękuję Wam wszystkim za wspólną zabawę!
I już dziś zapraszam na kolejną, która na pewno kiedyś będzie :)

29 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczynom i dziekuje za zabawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Blanko za zabawę i gratuluję Oli i Marzence :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. A tak blisko było. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę i gratulację dla Zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! i oczywiście dziękuję za zabawę =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje dla dziewczyn. I dziękuję za zabawę i wciągnięcie na listę 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. :D ale przewrotnie z Olą :D gratuluję i dziekuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i gratuluję Szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ho, ho... no faktycznie :)) mega duże zaskoczenie :))) "kuszenie losu" :) dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zwyciężczynią i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla szczęściar. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULACJE DLA DZIEWCZYN I DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla tych co wygrały :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i cieszę się, że mogłam przeżyć dreszczyk emocji w nowym candy:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Yuppppiiiiiii :-) bardzo się cieszę. Ja trochę z opóźnieniem tu zaglądam bo wlasnie wróciliśmy z nieplanowanego wcześniej pobytu w Polsce, a tam internetu nie szukam,wręcz przeciwnie. Całą sobą jestem z rodziną i najbliższymi. Dlatego tez opóźnilam wyniki mojego candy, które opublikuje dopiero dziś. Bardzo się cieszę i dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!