sobota, 31 grudnia 2016

Nowy Rok i lampioniki

Kochani, dziękuję Wam bardzo za miniony rok! 
Za komentarze, dzięki którym cieplej się robi na sercu, za piękne, inspirujące prace, które mogłam oglądać na Waszych blogach!

Życzę Wam wszystkiego najlepszego na Nowy 2017 Rok!
Niech nie będzie gorszy od właśnie mijającego. To już będzie coś!

Rzutem na taśmę, zanim wyruszymy z naszymi chłopakami na Łotra 1, pokażę jeszcze ostatnie prace w świątecznym klimacie.  
W tym roku spróbowałam swoich sił z lampionami. A w zasadzie lampionikami :) Większość powstała ze słoiczków po jogurtach z Biedronki :) 
Na razie są dość minimalistyczne, może w przyszłym roku odważę się na "paćkanie". Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć "nocnych", bo szybko znalazły swoich nowych właścicieli.


t

Ten jest większy, bo wykorzystałam szklankę po nutelli:


5 komentarzy:

  1. Też miałam plany z lampionikami. I na razie słoiczki ze Biedronki stoją nietknięte. Może w nowym roku ;-)
    Wspaniałe prace.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) Wszystkiego dobrego w NOwym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lampioniki! mają w sobie piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne lampiony! Wszystkiego Najlepszego W Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne! Ten z czerwona poinsecja cudny;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!