czwartek, 15 grudnia 2016

Świąteczny kot po raz drugi

Wysłałam dzisiaj ostatnie kartki świąteczne, a tyle pomysłów i projektów nie zrealizowałam... Chyba powinnam od razu zacząć robić kartki na przyszły rok :) Ale najpierw czeka zamówienie na 30 zakładek do książek. Taki mały hurcik. 
A tymczasem druga kartka ze świątecznym kociakiem. Obie poleciały do moich "zakoconych" koleżanek, mam nadzieję, że się spodobają. 
Obrazek, jak poprzednio, znaleziony na Pintereście. Papiery tym razem z Rapakivi, napis z UHK Gallery. Wykorzystałam m.in. wykrojniki Sizzix - Mixed Media Christmas i Holiday Greens Mini.



Wyzwanie w Zielonych Kotach - Koty zimą

11 komentarzy:

  1. Świetne są te kotki :) A karteczka jak zawsze śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka, ten kotek jest przesłodki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek w takiej odsłonie to prawdziwy słodziak 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kocio-choinkowy motyw :) kartki świąteczne można robić bez końca, jak jak mam za dużo, rozdaję wszystkim w koło - listonoszowi, księgowej, fryzjerce - wprowadzą kazdego w świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi... no mnie długo do polubienia tej kartki nie musisz przekonywać :)) idealna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!