piątek, 30 grudnia 2016

Świąteczka wymianka

Czas na podsumowanie świątecznej wymianki, którą zorganizowała Patrycja z bloga Rączka Made. Moją wymiankową parą była Agata, prowadząca bloga Robótki ręczne na wesoło. Podsumowanie całej wymianki można obejrzeć na blogu Patrycji - TUTAJ.
Od Agaty dostałam od takie śliczności:



I fantastyczny chustecznik ze smakowitą zawartością


Ja posłałam Agacie notesik ozdobiony kwiatkami z foamiranu i dopasowaną kolorystycznie bombkę karczochową:


A także trochę przydasi do scrapowania i słodkości (były jeszcze drobiazgi dla dzieciaków, ale nie załapały się na fotkę). Całość prezentowała się tak:

8 komentarzy:

  1. Fajna wymianka :) Zwłaszcza ozdobiony przez Ciebie kwiatami notesik mnie urzekł! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka! przygotowałyście sobie śliczne prezenty! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się wymieniłyście. Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe niespodzianki.
    W nadchodzącym 2017 roku samych radości, życzliwości i dalszej owocnej twórczości Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka:) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka.Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo zadowolona sieć jeszcze raz Blanko dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!