sobota, 10 grudnia 2016

Skromne pudełeczko

"Mało casu, kruca bomba, mało casu..."
Ktoś pamięta z jakiego filmu to cytat? :) 
Faktycznie mało czasu. Za dwa tygodnie będziemy już po wieczerzy wigilijnej! Czas pędzi jak szalony. A ja jestem w proszku z przygotowaniami. Ale trudno, najwyżej nie zrobię wszystkiego, co planowałam :)

Poniższe pudełeczko zrobiłam dla koleżanki starszego syna, w ramach prezentu na klasowe Mikołajki. W środku, zgodnie z życzeniem, znalazły się różne herbatki i małe słodkie co nieco. Bazę skleiłam z kartonu wizytówkowego. Kwiat na wieczku powstał z foramiranu.




Wyzwanie:
- Artimeno - Pudełka, pudełeczka
- Bloomcraft - wyzwanie #3 Prezenty

12 komentarzy:

  1. A to nie czasem Vabank, czyli riposta? Bardzo fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że z Vabank II :) Jeden z moich ulubionych filmów!

      Usuń
  2. Cudone :) nie mały prezencik wejdzie do środka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie tam skromne, jest fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, mało czasu :) Pudełko prześliczne, a kwiat z foamiranu niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :) Piękne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko!Bardzo podoba mi się kompozycja na wieczku:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, cudnie przystrojone. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!