środa, 30 listopada 2016

Boże Narodzenie z odrobiną złota / Christmas with a touch of gold

Zanim pójdę oglądać ostatnie blogi uczestników candy (jeszcze do północy można się zapisać), chciałam pokazać kolejną kartkę z papieru z zestawu Polish Kit Project (poprzednie pokazywałam tutaj i tutaj). Kolorystyka nietypowa jak na mnie, bo ze złotymi elementami, które nieczęsto pojawiają się w moich pracach. Poinsecję zrobiłam z białego papieru czerpanego Namaste. Piękny napis od Sylwik z bloga filcowewybryki. Gałązki wycięłam wykrojnikami Sizzix Mini Holiday Greens i Marianne Design CR1378 Pine tree branch.




Wyzwania:
- Scrap and Craft - #4 Christmas time
- Namaste - fan papieru czerpanego - listopad
- Namaste - wyzwanie #63 anything goes

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się to połączenie bieli ze złotem, wyszło elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ależ piękną kartkę wyczarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i kolory cudne :DDD. Powinnaś więcej takich robić, bo fantastycznie Ci to wychodzi :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Z tym złotym to taka elegantka z niej 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel i złoto też pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wonderful card with lots of lovely details. Thank you for joining us over at Scrap & Craft Inspiration. Good luck!
    Hugs Suzi

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna karteczka, piękne połączenie złota, craftu i bieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna, wugląda obłędnie, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna :) Bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!