czwartek, 24 listopada 2016

Z ażurową poinsecją

Za każdym razem, jak mam napisać słowo poinsecja, to sprawdzam, czy napisałam dobrze, bo różne wersje potrafię stworzyć :) Jakoś nie mogę zapamiętać, gdzie ma być "n" :)
Generalnie królują u mnie kartki świąteczne z motywami religijnymi, ale świeckie lub też "pogańskie" :) też się zdarzają. Wczoraj przy kolejnym odcinku serialu The Crown skleiłam właśnie taką prostą kartkę. Papiery - GP, napis od Joligg, gałązki to mix różnych wykrojników (Marianne Design, Sizzix, Craft&You Design), a ażurowa poinsecja to wykrojnik Small Posh Outline Poppystamps.
Zdjęcia niespecjalnie mi wyszły, bo chmury zasłoniły słońce. Byleby nie padało, bo mój Starszy syn pojechał zwiedzać Sandomierz.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie #26 w Poppystamps - Plaid is Rad


11 komentarzy:

  1. Śliczna , delikatna poinsecja dzięki tamu cała karteczka super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card, Blanka! I love how you created the poinsettia with the leaf! Just gorgeous! Thanks for playing along with us over at Poppystamps this month!
    Take Care!
    Michele

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! piękna ta poinsettia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poinsecja. Ażurowej jeszcze nie widziałam. Sandomierz piękne miasto (czasami tam bywam)😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card Blanka, stunning poinsettia and gorgeous papers.
    Thanks for joining us over at Poppystamps this month!
    Pam x

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! I love the lacy poinsettia and the pretty papers you used!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!