poniedziałek, 7 listopada 2016

Candy!

Na początek popatrzcie, jakie cudowności dostałam od Oli  - coś dla ciała i coś dla ducha. Krasnal jest przeuroczy! Buzia sama się do niego śmieje :)



Olu - dziękuję!

A teraz do meritum - rozdawajkę miałam zorganizować już dawno, ale jakoś tak ciągle brakowało czasu. Ale w końcu się zebrałam i oto jest moje małe candy. Takie mikołajowo-świąteczne.


Do wygrania są co najmniej: 3 dwustronne arkusze z kolekcji magic winter Color Hills, 2 dwustronne arkusze Galerii Papieru z kolekcji Czułe słówka, 2 dwustronne arkusze z kolekcji Ho ho Holmes UHK Gallery, 3 jednostronne arkusze z dodatkami z kolekcji Christmas Story CraftAndYou Design, 2 arkusze A4 papieru wizytówkowego szarego w srebrne gwiazdki, kilka pasków, jagody na druciku, trochę filcowych i drewnianych dodatków, 3 bazy - bombki z beermaty. 

Nie wykluczam jakiś niespodziankowych dokładek :) 

Zasady: 
1. Chętni proszeni się o wpisanie się w komentarzu i umieszczenie podlinkowanego banerka u siebie na blogu (wystarczy na pasku bocznym). 
2. Nie trzeba zostawać obserwatorem bloga, choć będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś zdecyduje się zostać u mnie na dłużej. 
3. Wysyłka tylko na terenie Polski.

Wyniki postaram się podać asap, a jak szczęśliwiec się pośpieszy z podaniem danych, to może paczuszka zdąży dojść do 6.12 :)

51 komentarzy:

  1. Chyba będę pierwsza :)
    Oczywiście zapisuję się na te świąteczne cukieraski :)
    Obserwuję od jakiegoś czasu a banerek już u mnie świeci :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką chęć nauczyć się robić karteczki, ale jakoś nigdy nie udało mi się wygrać żadnych skrapkowych przydasi. Może teraz mi szczęście dopisze i zrobię coś własnymi łapkami dla rodziny ? :D
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja bardzo chętnie stanę w kolejce, banerek zabieram do siebie
    https://zakamarekhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, och... oczywiście ustawiam się w kolejce do zabawy :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ustawię się grzecznie w kolejce:)
    Banerek już wisi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością zapisuje się do zabawy. Ale cudowności dostałaś od Oli. Banerek już u mnie wisi na www.pasjevioli.pl. Trafiłam prze przypadek ale zostaje bo mi się tu podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam dzięki candy, ale podoba mi się u Ciebie i zostaję.
    Z miłą chęcią też zapisuję się do zabawy.
    Banerek zabieram do siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne przydasie:) Ustawiam się w kolejeczce! Banerek już u mnie:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknych przydasi! a do zabawy dołączam się i ja...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia!
    Banerek: bizuteriairekodzielo.blogspot.com.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na candy u Oli i ja ostrzyłam sobie ząbki, więc teraz poostrzę je na słodkości u Ciebie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja chętnie wezmę udział:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wciąż się zapieram, że nie będę ze sobą walczyć robiąc kartki, ale się skuszę na Twoją propozycję. Podoba mi się i wchodzę do wspólnej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja z miłą chęcią ustawię sie w kolejkę po takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej i z przyjemnością przyłączam się do Twojej zabawy :))).

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja też staję w kolejce .Powoli trzeba poczynić przygotowania do świąt więc takie przydasie chętnie wykorzystałabym podczas robienia świątecznych kartek.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie już przygotowania do świąt rozpoczęte, ale z Twoimi cukiereczkami będą jeszcze przyjemniejsze. :) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy i zapraszam serdecznie do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję raz jeszcze ;) zastanawiałam się czy wypada mi stanąć w kolejce u Ciebie, ale co tam ;) w końcu szanse są nikłe :)) Staję więc i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności =) i ja grzecznie staję w kolejce =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super candy,ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. No to jestem chyba 23 chętna :) Muszę jeszcze kiedyś tu wpaść!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrawiam :)

    http://piernikowyludek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też chętnie się dołączę do zabawy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)
    https://bawelnianeniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Super rzeczy chcesz nam podarować. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    Prezent od Oli też fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie dołączę do zabawy :) Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja stanę w kolejce, lubię takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam do zabawy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dołączam do zabawy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie trafić na ciekawy blog "przy okazji" i z chęcią na nim zostać. Dołączam się również do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio nie mam szczęścia w losowaniach ,ale chętnie spróbuję ponownie ;-)))Gratuluję wygranego candy i dołączam do kolejki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cukierasy jak marzenie! I ja chętnie ustawię się w ogonku:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnoscia ustawie sie w ogonku , i zostane na dluzej podziwiac twoje prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. z chęcią przygarnęłabym takie śliczności dlatego ustawiam się w kolejce :)
    banerek powiesiłam u siebie: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie u Ciebie, dopisałam się do obserwatorów i zostanę na zawsze nawet jeżeli mnie nie wylosujesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja chętnie ustawiam się po takie słodkości:) Pozdrawiam serdecznie:)
    https://kramikludki.blogspot.com/
    Banerek wisi na pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super rozdawajka. Życzę Ci aby wena twórcza kwiatła z dnia na dzień, a blog się rozrastał w sieci i zdobywał wielu nowych, wiernych obserwatorów. Sama wiem po sobie jak cieszy każda nowa osóbka regularnie komentująca nasze posty. Pozdrawiam. Banerek na pasku bocznym, a ja przy okazji zapraszam na moje candy rocznicowe:
    http://marzka30.blogspot.ie/2016/11/candy-na-5-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie wezmę udział :) Cudowności :) Z ogromną chęcią przygarnę taki zestaw przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne prezenciki chcesz nam podarować , więc nieśmiało i ja ustawiam się w kolejce chętnych . Zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  43. Blanko trafiłam do Ciebie przypadkiem i najsampierw muszę Ci napisać, że bardzo Ci zazdroszczę krasnala od Oleńki, bardzo. Przydasie fajne ale to do krasnala mam słabość :D
    Jak pozwolisz, spróbuję szczęścia w Twojej rozdawajce :) Zabieram banerek do siebie: ana-lungs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam przez przypadek i bardzo się cieszę :)Zapisuję się na candy z przyjemnością :) Banerek na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  45. z chęcią dołączam do kolejeczki po słodkości, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. hej hej również staję w kolejeczce, jestem początkująca w scrapowym świecie i chętnie poznam nowych ludzi zarażonych pasją do karteczek i pudeleczek <3

    banerek u mnie jest tu: http://scrap-artki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się z miłą chęcią i ciepło pozdrawiam. banerek wisi na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  48. chętnie zapisuję się na słodkości przygotowane pzrez Ciebie. Banerek wisi na blogu

    OdpowiedzUsuń
  49. Oooo, wiedziałam, ze o czymś zapomniałam. Zapomniałam dodać banerek na pasek boczny. Z chęcią sie zapiszę, jeśli jeszcze zdążę 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!