poniedziałek, 28 listopada 2016

Świąteczna na niebiesko

Ależ się mroźnie i nawet trochę śnieżnie zrobiło. Zima idzie, nie ma na to rady.
Witam ciepło nowe obserwatorki! Mam nadzieję, że zostaniecie dłużej niż do ogłoszenia wyników candy (to już tuż!) - będzie mi bardzo miło!
 
A wracając do meritum, czyli kartek dzisiaj jedna ze zrobionych ostatnio kartek świątecznych, ubrana w błękity z Magicznej Kartki, z brokatową poinsecją. Napis nieznanego autora/autorki - jeśli ktoś rozpozna, proszę o info w komentarzu, bo nie zapisałam tego przy zapisywaniu napisu :( Gałązki wycięłam wykrojnikiem Sizzix - Mini Holiday Greens - to aktualnie moje ulubione gałązki :)




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie #26 w ScrapAndMe - 50 shades of blue.

PS. Jakby ktoś chciał jeszcze dołączyć do Szalonej Grupy Mikołajów i pomóc uszczęśliwić pewnego szalonego Marcina, to zapraszam TU, bo przecież trwa ROBÓTKA 2016!
http://jestrobotka.blogspot.de/2016/11/robotka-2016.html

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i piękna poinsecja, oj brokatowy papier to mój ulubiony w tym roku :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo łądne zestawienie kolorów, wszystko wygąda spójnie i czysto :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Błękit z bielą i Anioły - cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, w błękicie... cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, klimatyczna karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta karteczka i powodzenia w wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka w niebieskościach. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten lekko mroźny klimat- kartki oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna. Ostatnio polubiłam właśnie w takim kolorze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!