wtorek, 22 listopada 2016

Błyszczące szarości

Powoli zaczęłam odwiedzać blogi uczestników mojej rozdawajki. Mam nadzieję, że się wyrobię do końca miesiąca :) Piękne rzeczy u Was oglądam! Mnóstwo cudownych inspiracji. Choćby dlatego warto czasem zorganizować candy :)
 
A teraz czas na kartkę. Dwa lata temu kupiłam bożonarodzeniowy zestaw Polish Kit Project. Powstała wtedy m.in. TA kartka. Ostatnio w ramach zużywania starych papierów pocięłam je tak, że zostały tylko ścinki. Jako pierwszą chciałabym pokazać kartkę w szarościach, ale błyszczącą brokatem na tekturkowej szopce i poinsecji. Gałązki wycięłam wykrojnikami Marianne Design i Sizzix (Mixed Media Christmas).





Wyzwania: 
- Eko-Deco - Szaro mi
- Miszmasz Papierowy - Mroźne Boże Narodzenie
- Namaste - #62 Błyśnij
- Sklepik Gosi - #2 Błyszczy się

17 komentarzy:

  1. W szarościach też jej do twarzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to, że na blogach spotykam kartki nie tylko w typowo świątecznych barwach...ale też w zupełnie innych. Ta w szarościach jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna karteczka, takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna :) Te papiery są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kartka :) dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza świąteczna karteczka w nietypowym zestawie kolorystycznym. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się błyszczą! Lubię kartki świąteczne w nieoczywistych kolorach. :-)
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Sklepiku Gosi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :) Dziękujemy za wspólną zabawę. Dido/DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna świąteczna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, elegancka i dostojna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo klimatycznie i pięknie :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!