niedziela, 17 marca 2019

Mini album jako kartka z życzeniami

W lutym zobaczyłam mini-album Ewy znanej jako Kartkulec, który mnie zachwycił. Postanowiłam zrobić coś podobnego w formie. Oczywiście mój album nawet się nie umywa do tego Ewy, ale mojej bratowej, dla której go zrobiłam, bardzo się spodobał. Nie ozdabiałam go za bardzo na wierzchu, żeby łatwiej go było przechowywać.
Bazę zrobiłam z kartonu z Rzeczy z papieru, papiery to starsze kolekcje Studio75, piękny motyl (pociągnięty na brzegach farbką ze srebrnym brokatem 13arts) jest od UHK, napisy pochodzą z różnych pasków Craft o'Clock, kwiatki zrobiłam z foamiranu, tekturki to na pewno Miszmasz Papierowy i Scrapiniec (nie pamiętam, czyj jest balon). 








3 komentarze:

  1. fantastyczna kartka! nowa forma i jak pięknie ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Twoją pracą jestem zachwycona!!! Spróbuję podpatrzeć i się troszkę zainspirować:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Blanka, to jest cudo!!! Fantastyczny pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!