środa, 24 lutego 2016

Po męsku po raz pierwszy

Jako przerywnik między zaproszeniami komunijnymi (pokażę wkrótce) i kartkami wielkanocnymi popełniłam dwie męskie kartki. Poniżej pierwsza z nich, zainspirowana wesołymi i kolorowymi kartkami z kawałków papierów Krysi (choć u mnie oczywiście tych kawałków jest mniej). W pamięci mam też kartkę w podobnym jak mój klimacie, którą widziałam na jakimś blogu. Próbowałam ją odszukać, ale kamień w wodę. Jakby ktoś skojarzył, to proszę cynk. Podlinkuję inspirację :)
Wykorzystałam papiery m.in. Primy, Makowego Pola (deski) i UHK. Obrazek z autem pochodzi od Janet.



Wyzwania:
- AltairArt - #2 Deski deseczki
- wyzwanie lutowe u Janet - It's a man's world
- scrapki wyzwaniowo - męska praca

8 komentarzy:

  1. Cudna kartka :) Stylowa :D
    Ślicznie dziękuje za udział w wyzwaniu "Męski świat" na blogu Digital Paper:)
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Świetna męska kartka :-)
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. guziczek mnie rozczulił :) dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka w męskim wydaniu!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Digital Paper dziękuje za wzięcie udziału w wyzwaniu :)
    Piękna praca!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, męska kartka! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!