środa, 22 kwietnia 2015

Zielenie

Pozazdrościłam Anecie pięknych kartek w zieleniach (tej oraz tej) i też sobie takową zmajstrowałam z papierów Moja najmilsza Galerii Papieru. Tekturkowe ozdobniki pochodzą z Art-pasji.



Napis Rosy Owl wycięłam dwukrotnie i skleiłam, żeby nadać mu nieco przestrzenności.



Wyzwania:
- Artimeno - wyzwanie #34 Monochromatycznie i niesymetrycznie (w sklepie można kupić papiery z zestawu Moja najmilsza)



- Skarbnica Pomysłów - wyzwanie #4 - mapka


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-4-mapka.html
- The Sisterhood of Crafters - Monochromatic

14 komentarzy:

  1. piękne zielenie:) kartka taka w sam raz! nie za dużo, nie za mało, z gustem i wysmakowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OH WOW this is SO pretty!!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Monochromatic’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, minimalistyczna praca :) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie połączyłaś ze sobą papiery - ta zieleń sprawia,że wyszło bardzo wiosennie. Podobaja mi sie również tekturkowe dodatki i kwiatowa kompozycja (jeden z moich ulubionych kwaitów). Cieszę się, że mogłam Cię nieco zainspirowac moimi wiosennymi kartkami. :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is just so beautiful! Thanks for joining our Monochromatic challenge at The Sisterhood of Crafters!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card and Design! Thank you for joining us at "The Sisterhood" for our "monochromatic" challenge!
    Diane TSH DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka :) Uwielbiam zielenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! taka wiosenna i nie ma to jak zdrowa konkurencja! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Love that green. What a beautiful card. Thanks for joining the Sisterhood's "Monochromatic" challenge.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna delikatna i wiosenna karteczka:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam deseczkowe klimaty,
    też mam ich sporo... i nie mam serca pociąć ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka we wiosennej zieleni:)
    Ciekawy pomysł z podklejonym napisem,
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!