piątek, 16 października 2015

Powtórka z murkiem w tle

Już była kartka na tych papierach Studio75, z takim kwiatem i nawet z identycznym murkiem firmy SnipArt :) 
Teraz kwiaty są dwa, inny napis i układ oraz "rozsypane" granatowe półperełki. 

Hint: kremowe listki wycięłam z papieru będącego podkładką do tekturek SnipArtu - przeczytałam o tym na jakimś blogu (oczywiście nie pamiętam na jakim - starość nie radość - ale podejrzewam, że był to właśnie blog SnipArt :)
Bardzo fajne listki wychodzą - polecam! 





Kartka leci na wyzwanie w Artimeno - z murkiem w tle

 A także na wyzwanie #8 SnipArt - z produktem - tekturka. Wykorzystałam TEN murek.

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-8.html

6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna- podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo elegancka i śliczna! Dzięki za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja i piękne kolorki.
    Bardzo dziękuje za udział w murkowym wyzwaniu Artimeno.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!