piątek, 17 listopada 2017

Świąteczny lift

Rapakivi kończy właśnie 6 lat i w ramach świętowania pojawiło się również liftowe wyzwanie. bardzo dawno nie robiłam żadnego liftu, więc z prawdziwą przyjemnością przejrzałam jeszcze raz blog Rapakivi i wybrałam wiosenną kartkę Wioli C. U mnie w wersji zimowej :) Papiery - GP, napisy - UHK, maska (trochę mało widoczna) - Agateria.




Z rozpędu powstała druga, podobna z aniołkiem:



I jeszcze obie razem, bo ładnie do siebie pasują :)


http://scrapakivi.blogspot.com/2017/11/swietujemy-6-urodziny-urodzinowe.html

8 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci to wyszło!!! Kartka Wioli w Twojej interpretacji prezentuje się jeszcze lepiej :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są obie! I poinsecje też zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło ślicznie. Twoja zimowa wersja jest klimatyczna i niepowtarzalna. :)
    Cieszę się, że to właśnie moja kartka była dla Ciebie inspiracją.
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny lift - dziekuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Rapakivi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bardzo świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udany lift- kartki zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!