niedziela, 22 stycznia 2017

Na rocznicę ślubu

Pierwszą kartkę w pudełku, jaką zrobiłam, była kartka z okazji 35 rocznicy ślubu mojej chrzestnej. Już za chwileczkę, już za momencik będę wysyłać kolejną, a tymczasem podczas porządków w katalogu ze zdjęciami okazało się, że nie pokazałam zeszłorocznej. Poważne niedopatrzenie!




* * *
Dygresja #1
Fajnie jak dzieci dorastają i można je choć na kilka godzin zostawić w domu, co nie grozi żadnymi poważnymi skutkami. Wystarczą im komputery do szczęścia :) 
A nam - koncert zespołu Raz Dwa Trzy z orkiestrą symfoniczną z Rzeszowa, ze specjalnym udziałem chóru dziecięcego, Macieja Stuhra i Grzegorza Turnaua. Cudownie spędzone 2 godziny!
Zdecydowanie polecam!

* * *
Dygresja #2
Kilka dni temu na jednym z obserwowanych blogów przeczytałam o Michale.
 Wiem, że wszędzie pełno takich historii, ale po pierwsze - ziarnko do ziarnka..., a po drugie - dobro powraca!
 
http://skorpionwrosole.blogspot.com/2017/01/235-sos-dla-michaa.html

1 komentarz:

  1. Blanko, karteczka jest prześliczna!!! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!