środa, 25 stycznia 2017

Męski lift

Końcowe odliczanie do ferii trwa - jeszcze tylko 3 dni (z dzisiejszym) i dwa zebrania :) Nie wiem, kto bardziej czeka na te ferie - rodzice czy dzieci :) 
Siedziałam ostatnio w męskich klimatach, poniżej pierwszy efekt. Ponieważ zwykle ciężko mi się robi męskie kartki, pokusiłam się na lift pracy BeeQueenie z wyzwania w Diabelskim Młynie. Papiery głównie z UHK Gallery, grafika oczywiście od Janet. 




Liftowana kartka:
http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2017/01/lift-kartki-beequeenie_18.html

5 komentarzy:

  1. Zrobiłaś śliczną karteczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory i grafika :) Lubię oglądać męskie kartki bo sama mam z nimi kłopot...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! Bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w moim wyzwaniu na Diabelskim Młynie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka! Super Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!