poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Pręciki/środki do kwiatków i kuleczki

Co robi człowiek, jak się budzi o nieludzkiej porze (6.15) i nie może spać? Jedzie sobie na giełdę kwiatową po wstążki do bombek-karczochów. Oczywiście na wstążkach się nie skończyło, bo to kopalnia przydasiów :) Jedyny minus, że najczęściej trzeba kupować w większych opakowaniach. Dlatego mam nadwyżki tego i owego. W związku z tym mam do sprzedania 3 komplety takich zestawów środków do kwiatków:

Każdy zestaw składa się z następujących elementów:
- gipsówka - 20 szt. (średnica jeden ok. 1,5 cm)

- 5 szt. zielonych gałązek, na każdej 6 "główek" (jej wysokość to ok. 0,8-1 cm)


- oset - 4 szt., 2 x białe, 2x żółte, z każdego koloru jedna główka większa (średnica ok. 5 cm) i mniejsza (średnica ok. 3,5 cm)


Cena jednego zestawu - 15 zł

Mam również:
- kulki na druciku, ciemnoczerwone, błyszczące, średnica ok. 0,8-1 cm, w każdej wiązce 12 szt., cena za wiązkę - 1,5 zł (dostępnych 10 wiązek)

- jagody na druciku, ciemnofioletowe, błyszczące, średnica ok. 0,8-1 cm, w każdej wiązce 12 szt, cena za wiązkę - 1,5 zł (dostępnych 6 wiązek)

Wysyłam pocztą polską (7,5 - polecony ekonomiczny, 8,3 - priorytet) lub paczkomatem - 8,5 zł. Ewentualni chętni proszeni o zgłoszenie się w komentarzu.

3 komentarze:

  1. Ja jestem chętna na zestaw do kwiatów, 3 wiązki kulek ciemnoczerwonych i 2 wiązki jagód. Mogę prosić o rezerwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem chętna na zestaw do kwiatów i dwie wiązki tych fioletowych jagód. Priorytet. Mail jola.scrapuje@gmail.com. Blanka serdecznie dziękuję za przemiły komentarz, a te dynie zrobiłam z białej masy plastycznej Marthy Stewart (w końcu się skusiłam i kupiłam), pomalowałam farbkami akrylowymi z Lidla i bezbarwnym lakierem do paznokci. Nawet łatwo poszło :))). Pozdrawiam :))).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!