piątek, 17 marca 2023

11/2023 Album wakacyjny po raz drugi

 Stosik wywołanych zdjęć patrzył na mnie od stycznia. Ostatnio już z lekkim wyrzutem. Ale już nie patrzy :)
W kilka dni powstał specjalny album na zdjęcia z zeszłorocznego wyjazdu wakacyjnego do Włoch.

Trochę technikaliów: wymiar ok. 19x20 cm, grzbiet 6 cm, okładka obłożona płótnem introligatorskim, 3 karty (w każdej kieszeń), system mocowania kart hh+.
W albumie zmieściłam 85 zdjęć w formatach 10x15 i 9x13 (i zbliżonych, bo sporo było z telefonów). Do tego 23 zdjęcia w dużej kieszeni na tylnej okładce (trochę przegięłam z odbitkami, wiem). 



















2 komentarze:

  1. Ja mam od dawna uszykowaną bazę na mały album i papiery i dodatki, ale jakoś nie umiem się za niego zabrać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!