poniedziałek, 10 lutego 2020

Zimowy ślub

Luty trwa w najlepsze, a ja mam wciąż sporo prac z zeszłego roku, których nie pokazałam. Kartka na grudniowy ślub jest jedną z nich. 
Połączyłam papiery Craft&You Design i ScrapAndMe - świetnie do siebie pasują! 
W kompozycji kwiatowej połączyłam z kolei kwiat z foamiranu, zwijane różyczki i kwiatki wycięte z papieru. W środku kartki umieściłam cytat przygotowany przez mieszAnkę. Pudełko też ozdobiłam, ale jak zawsze u mnie na płasko, co na pewno uprości jego przechowywanie, jeśli obdarowana para zechce zostawić sobie je na pamiątkę.








Wyzwania:


8 komentarzy:

  1. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw, elegancko wyszło, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, serduszkowa praca! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca kartka! Dziękuję za wspólną zabawę w lutowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam,
    Monika DT Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!