piątek, 27 września 2019

Rocznicowy komplet - ramka i album

Jak już pisałam, wrzesień obfituje w rocznice ślubu. 
Tym razem przedstawiam komplet, który przygotowałam na 20. rocznicę ślubu mojego brata. Jest to ramka na pamiątkowe zdjęcie i album na zdjęcia z całego 20-lecia. 
Do wykonania obu rzeczy wykorzystałam papiery AltairArt w błękitach i beżach, bo moja bratowa bardzo lubi niebieski. Bazę albumu zrobiłam sama, a okładkę obłożyłam papierem okładkowym od Craft o'Clock - jest super, zdecydowanie polecam na okładki!
Przy albumie korzystałam z porad i tutoriali z youtube - polecam kanały Ania Tworzy, Weselny Kącik - Asia Szulik i kanał sklepu Craft o'Clock.


Uwaga! Dużo zdjęć! 
Niestety światło nie dopisywało, a zdjęcia były robione na szybko, bo czas gonił.

Na pierwszy ogień - ramka.




 W albumie jest sporo klapek i kieszonek, dzięki czemu zmieści się naprawdę sporo zdjęć. 











http://www.altairart.pl/2019/01/fansite2019.html

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!