piątek, 25 stycznia 2019

Z odrobiną blasku

Wreszcie pocięłam te cudowne Mintayowe papiery - Dear Diary. Na początek powstały dwie kartki, zlicytowane na rzecz WOŚP. 
Dziś pokazuję pierwszą w wersji "do koperty", czyli bez odstających kwiatów, ale za to maźniętą farbką złotą brokatową z 13arts, którą nabyłam dzięki rekomendacji Anety :) Jak nie przepadam za złotem, tak ta farbka (jak i pozostałe wersje brokatowe) bardzo mi się podoba.
Do kartki doszedł jeszcze napis, ale nie zdążyłam sfotografować jej w tej wersji. 






8 komentarzy:

  1. A mnie ciągle szkoda ich pociąć, choć wynik jest zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból z pocięciem nowych papierów...
    Warto było! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie klimatyczna kartka! Złożenia wyszły oszałamiająco, taka kropeczka nad i:) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zaaranżowałaś elementy od Mintay :) też mam papiery Mintay - z innych kolekcji, i strasznie żal mi ich ciąć ;) ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!