środa, 25 kwietnia 2018

Święta na okrągło - kwiecień

W to słoneczne wietrzne popołudnie przywiało mnie z kwietniowymi, nieco sklerotycznymi, kartkami w ramach bożonarodzeniowego kartkowania przez cały rok. 

Pierwsza to lift kartki Ewy Gawlik. Niestety nie zaokrągliłam od razu rogów, a potem sklejałam z pamięci i rogi pozostały proste. Ale wianuszek, kokarda i napis są :)




Liftowana kartka:

Druga kartka to lift pracy Gio. Tym razem zapomniałam o sznurku i kokardce :) A ponieważ grafika jest niewielka, dodałam napis. Z racji, że najbardziej pożądane są kartki w wersji "kopertowej", czyli dość płaskie, szyszki są z wykrojnika.




Liftowana kartka:


I jeszcze razem na potrzeby podlinkowania na rogatym blogu:


https://swietanaokraglo.blogspot.com/2018/04/liftujemy-kartki-wyzwanie-kwietniowe-412.html

4 komentarze:

  1. Świetne te lifty. Mi zabrakło w tym roku czasu na zabawę na rogatym... :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki:) śliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lifty, szczególnie drugi mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!