piątek, 16 lutego 2018

Kolorowa Wielkanoc

Rzadko robię tak kolorowe kartki, ale postanowiłam przełamać tę szarość za oknami panującą od kilku dni. Już nie pamiętam, kiedy widziałam słońce :( 
Zainspirowałam się mapką z wyzwania #4 w Craft O'Clock. Kartka wprawdzie nie spełnia wymogów wyzwania, bo nie jest "Miłosną opowieścią", ale dobrze się bawiłam, klejąc te kolorowe kwiatuszki (wypróbowując nową zabawkę, czyli precyzyjny pistolet do kleju na gorąco) :) Grafika z jajeczkami z odzysku.





Mapka:

 

4 komentarze:

  1. O rety, rety, rety, jak ja uwielbiam takie kolory! :-) Ja też pistolet na klej kupiłam niedawno i nadal się go trochę boję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i te wiosenne kolory ...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wiosenne kolorki, aż tęskno się zrobiło za wiosną :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory. Czuć ty wiosenny klimat:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!