poniedziałek, 30 marca 2015

Urodzinowa

Cichaczem zrobiona i sfotografowana, a teraz cichaczem, póki syn w szkole, wrzucana na bloga :) 
Niesamowite, że już za niecałe 2 tygodnie mój Starszy skończy 12 lat. Strasznie szybko ten czas zleciał. 




Na kartce dla wielbiciela motoryzacji nie mogło zabraknąć samochodu :) Poniżej miejsce na życzenia od nas.


Inspirowałam się mapką z wyzwania mapkowego Ani Baldwin w Diabelskim Młynie oraz paletą barw z wyzwania #60 1-2-3 scrapuj Ty
Mapka:
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/03/hej-dzisiaj-czas-na-wyzwanie-mapkowe.html

Paleta:

http://123scrapujty.blogspot.com/2015/03/wyzwanie60-paleta-barw.html

8 komentarzy:

  1. To ja cichaczem napiszę, że bardzo mi się podoba! Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i po męsku :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super, prosto ale z pazurem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta ale delikatna i piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, taka clean & simple:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To co lubię w męskich kartkach- prosto-a pięknie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna - prosta i jednocześnie taka urocza...
    Mój Syniu mam wrażenie, że dopiero co się urodził - jakby to było wczoraj, a tu już prawie 3 latka minęło...boję się, że nagle jutro się zorientuję, że to już też 12 lat - oj za szybko ten czas umyka!
    Samych przyjemności! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!