wtorek, 13 stycznia 2015

Love

"Love is in the air" to temat wyzwania na blogu Creative Corner Challenges i mojej kartki :) 
Skorzystałam z mapki z Art - Piaskownicy i zainspirowałam się paletą i serduszkami z wyzwania z gościem z bloga Scrapakivi - kartka jest w całości z papierów Scrapakivi (głównie Hot&Cold). 


 


 Mapka:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/01/kartkowa-mapka-edycja-nie-oceniam-po.html

Tablica inspiracji:


Kartka wędruje jeszcze na wyzwanie Projektu Wagi Ciężkiej - Wyzwanie z Klarysą - serduszek na niej nie brakuje ;)

7 komentarzy:

  1. ale romantycznie się zrobiło <3 dziękujemy za udział w zabawie AP - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie brakuje to fakt;):) Bardzo fajna kartka;)!
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu PWC;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie;)
    Pozdrawiam
    Klarysa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie połączyłaś te dwa wyzwania, ładnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna karteczka! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, serduszka są przeurocze. Dziękuję za udział w wyzwaniu Creative Corner Challenges!!! Pozdrawiam. Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  6. słitaśna :) dziękuję za wspólną zabawę wraz z Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, radosna kartka :)) Serdecznie dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!